Sprokkels uit een verloren ziel vol hoop

De wereld is een wrede plek waar Liefde heel af en toe de bovenhand haalt. Leven op deze wereld is dan ook altijd weer verloren lopen in het doolhof van de liefde, maar altijd ook blijven hopen dat je het perfecte centrum ooit vindt. Deze blog vertelt het verhaal van een miniscuul deeltje van dat grote doolhof dat wij wereld noemen...

08 augustus 2005

Engel van mijn hart

Voor onze huwelijksviering maakten we alle teksten zelf. Ook de muziek werd aangepast. En ja, zelfs Borsato moest eraan geloven. Ik had deze tekst aan iemand beloofd; tijd dus om mijn belofte na te komen...

Hij:
Oh ik droom ervan
Mijn leven lang
Mijn liefde aan mijn liefde te bewijzen
Naar de top of door het dal
Het maakt niet uit waar of je bent
Je niemand om je heen herkent
Ik ben bij je ieder ogenblik
De engel van je hart ben ik

Oh ik hou van jou
Jij wordt mijn vrouw
Jij bent die ene liefde van mijn leven
Noorderwind of zuiderzon
Het maakt niet uit waarheen we gaan
Ik zal altijd aan je zijde staan
Ik wil je altijd dicht bij mij
De engel van mijn hart ben jij

Zij:
Oh ik droom ervan
Mijn leven lang
Nooit meer van je zijde moeten wijken
Samen uit samen thuis
Het maakt niet uit waarheen we gaan
Ied’reen ons alleen laat staan
Wij zijn samen ieder ogenblik
De engel van je hart ben ik

Oh je hoort bij mij
En ik bij jou
Er is niemand die dat nu nog kan ontkennen
In het licht of door de nacht
Het maakt niet uit waar of ik ben
Ik niemand om mij heen herken
Jij bent altijd zo dichtbij
De engel van mijn hart ben jij

Saxofoonsolo

Zij:
Oh ik droom ervan
Al veel te lang
Kinderen met jou te kunnen krijgen
Wat het wordt maakt mij niet uit
Als we maar gelukkig zijn
Niet te veel water in de wijn
Ik ben bij je ieder ogenblik
De engel van je hart ben ik

Hij:
Wel ik hou van jou
Jij bent mijn vrouw
Voor jou wil ik mijn leven echt wel geven
In jouw wens vind ik mezelf
Hier begint ons droomverhaal
De mooiste reis van allemaal
Wij blijven altijd heel dichtbij
De engel van mijn hart ben jij

Samen:
Hier begint ons droomverhaal
De mooiste reis van allemaal
Wij blijven altijd heel dichtbij
De engel van mijn hart ben jij