Sprokkels uit een verloren ziel vol hoop

De wereld is een wrede plek waar Liefde heel af en toe de bovenhand haalt. Leven op deze wereld is dan ook altijd weer verloren lopen in het doolhof van de liefde, maar altijd ook blijven hopen dat je het perfecte centrum ooit vindt. Deze blog vertelt het verhaal van een miniscuul deeltje van dat grote doolhof dat wij wereld noemen...

24 juni 2005

TWIJFELS

Mijn hoofd bonst
Mijn hart schrikt
Is dit nu wel de juiste stap?

Liefde genoeg
In overvloed zelfs
Maar gaat dit niet te rap?

Een echt gezin
Heel officieel
Het voelt toch wel wat raar

En telkens weer
Haar kinderwens
Ik voel me nog niet klaar

Of toch net wel
Ik weet het niet
Ik raak er niet meer uit

Een stille kreet
Een donker licht
Een schreeuw zonder geluid

Just getting nervous I guess...
After all: tomorrow is the big day... the wedding day

1 Comments:

  • At 12:28 a.m., Blogger KRuiMeL said…

    Wanneer je dit leest...
    ring aan je vinger
    officieel man en vrouw
    en zeker weten dat het goed is.

     

Een reactie posten

<< Home