Sprokkels uit een verloren ziel vol hoop

De wereld is een wrede plek waar Liefde heel af en toe de bovenhand haalt. Leven op deze wereld is dan ook altijd weer verloren lopen in het doolhof van de liefde, maar altijd ook blijven hopen dat je het perfecte centrum ooit vindt. Deze blog vertelt het verhaal van een miniscuul deeltje van dat grote doolhof dat wij wereld noemen...

05 januari 2006

kerstvakantie

Tja... De laatste weken niet veel geblogd... Maar ik heb een excuus! Of toch niet? Kerstvakantie is voor mij altijd weer echt vakantie. De enige tijd dat ik eens rustig in mijn zetel kan zitten niksdoen. Echt zalig niksdoen...

Nu ja, veel niksdoen is er dit jaar niet bijgeweest. Druk druk druk. Altijd maar in de weer geweest. En met zo'n slecht weer... Het zijn drukke tijden!

Vandaag toch nog even een gaatje gevonden. Om jullie een fantastisch en spetterend 2006 toe te wensen. Maar wat je ook doet of plant dit nieuwe jaar, vergeet nooit dat je alleen maar gelukkig kan zijn als je ook helemaal gezond bent... En dat wil ik jullie dan ook van harte toewensen:

Een Gezond Nieuwjaar!

Prosit!